پس زمینه تم تولد السا و انا

پس زمینه تم تولد السا و انا

تم تولد السا از محبوب ترین تم های تولد برای کودکان است. تم تولد السا از کارتون زیبای فروزن ساخته شده و فضایی باشکوه و پر زرق و برق به تولد شما خواهد داد

انتخاب تم تولد السا برای جشن تولد

 

اگر در فکر برگزاری جشنی خاص و به یاد ماندنی برای دختر بچه خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از تم تولد السا استفاده نمایید. تم تولد السا از انیمیشن زیبای فروزن یا ملکه برفی ساخته شده است که درباره دو شاهزاده به نام های السا و آنا می باشد. شاهزاده السا قدرتی دارد که همه چیز را به یخ تبدیل نماید. تم تولد دخترانه السا طیف های رنگی سفید و آبی دارد و از المان های شاهزاده السا، شاهزاده آنا، پسری به نام کریستوف، آدم برفی به اسم اولاف، گوزنی به اسم سون و قلعه یخی و دانه های برف می باشد. تم تولد السا از تم های بسیار محبوب و پرطرفدار برای کودکان می باشد. تم فروزن بسیار زیبا و جذاب است و با انتخاب آن کودک خود را سورپرایز خواهید کرد.

انتخاب تم تولد السا برای جشن تولد

وقتی کودک شما کارتون فروزن را می بیند دیگر از رویای آن خارج نمی شود. دنیای آنا و السا در ذهن او می ماند. دختر شما دیگر عاشق این است که قدرت جادویی شاهزاده السا را داشته باشد و شاید در رویای خود به آن ها ملحق شده و کمک شان نماید. شاید بارها و بارها کارتن را مشتاقانه نگاه کند و عاشق آن شود. با گرفتن تولد با تم السا می توانید دختر خود را شگفت زده نمایید. با خرید لباس جشن تولد دخترانه السا می توانید او را به قهرمان و شاهزاده های رویاهایش مبدل کنید و روزی رویایی و خاطره انگیز برای او رقم بزنید. تم های تولد دخترانه معمولا تم های کارتونی و زیبایی هستند که نزد بچه ها بسیار محبوب هستند. برگزاری جشن تولد با تم السا و چیدمان زیبای وسایل تزیینی تولد، روزی خاص و به یادماندنی برای کودک شما و مهمان ها رقم خواهد زد.

 

تم تولد از کجا بخرم؟

برای خرید لوازم جشن تولد کودک می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. سایت ما با فروش لوازم تولد و ارائه انواع تم تولد پسرانه و تم تولد دخترانه جدید، در خدمت شما عزیزان می باشد. با خرید اینترنتی لوازم جشن تولد می توانید بدون اتلاف وقت، وسايل تولد كودك خود را تهیه نمایید.برای خرید تم تولد کودک حتما نظر او را بپرسید تا همه چیز به سلیقه او باشد. خرید اینترنتی وسایل تولد این امکان را به شما می دهد که وسایل تولد السا یا تم های دیگر را به راحتی خریداری کرده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. سایت ما با فروش تم تولد السا و دیگر تم ها با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، به شما در برگزاری جشن زیبایتان کمک می نماید. جدیدترین تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه جدید را از ما بخواهید و از خرید خود لذت ببرید.

 

تزیینات تم تولد السا

رنگ هایی که در تم تولد السا به کار می رود طبق کارتون فروزن، نقره ای و آبی و سفید یخی می باشد. لوازم تولد السا بسیار شیک و پر زرق و برق می باشند. کارت دعوت جشن تولد فروزن تهیه کنید و برای مهمان ها بفرستید تا تم تولد را رعایت نمایند. روی میز پذیرایی را با رومیزی السا یا تور سفید و آبی تزیین نمایید. بادکنک های آبی و سفید را در همه جا نصب و آویزان نمایید.با ریسه های آبی و طرح تم، فضای جشن را زیبا و هیجان انگیز نمایید. سعی کنید موهای دخترتان را مانند موهای السا ببافید و تاج مخصوص شاهزاده السا را تهیه کرده و روی موهایش بگذارید. برای او لباس تم تولد همانند لباس شاهزاده السا را تهیه کرده تا مانند پرنسس در میان جشن بدرخشد. کیک تولد از مهم ترین موارد جشن است حتما به قنادی سفارش دهید کیک شما را با تم تولد السا تزیین نماید و روی آن دانه های برف باشد و در صورت امکان شاهزاده السا روی کیک باشد. حروف اسم کودک را به رنگ نقره ای روی دیوار نصب نمایید. انواع دسرهای خوشمزه را با رویه دانه های برف تزیین نمایید. برای پذیرایی می توانید از ژله بلوبری و بستنی یخی و پشمک سفید استفاده نمایید. از ظروف پذیرایی و لیوان و قاشق و چنگال تم تولد السا استفاده نمایید. با تزیینات تم السا تولد شما بسیار باشکوه و زیبا خواهد شد.

 

تم تولد برای پسر

با مراجعه به سایت ما جدیدترین تم تولد پسرانه و لوازم تولد کودک را تهیه نمایید. تم های تولد پسرانه از کارتون های مورد علاقه آن ها ساخته شده است.از کارتون هایی مانند بت من، ماشین ها، باب اسفنجی، اولاف و … به عنوان تم تولد پسرانه استفاده می شود. پسر بچه های زیادی عاشق کارتون فروزن هستند. می توان تم تولد فروزن را با محوریت اولاف برای آن ها انتخاب کرد. برای پسرتان لباس جشن تولد تهیه کنید. لباس تولد پسرانه باید متناسب یا تم انتخاب شده باشد.می توانید تم لباس تولد پسرانه اولاف را خریده و تن پسر خود نمایید. شخصیت دوست داشتنی و بامزه اولاف را تمامی بچه ها دوست دارند. فضای مهمانی با این تم بسیار شاد می شود و بچه ها از آن لذت می برند. کیک تولد را نیز با دانه های برف یا تصویر اولاف تزیین نماید.

 

تم تولد نوجوان و بزرگسال

بچه ها با رسیدن به دوران نوجوانی دیگر علایق قبل را ندارند و علایق جدیدی پیدا می کنند. پس تم تولد آن ها متفاوت از قبل و مناسب سن و علاقه آن ها تهیه می شود. پسرها عاشق رشته های ورزشی مانند فوتبال می شوند و تم تولد پسرانه نوجوان بر اساس ورزش مورد علاقه شان تهیه می شود. دختران نوجوان نیز رنگ های تیره تر را می پسندند. برای تم تولد دخترانه جوان از تم های قرمز و مشکی و سفید و مشکی و … استفاده می شود. تم تولد دخترانه بزرگسال نیز از بین تم های مشکی و طلایی، تم کفش پاشنه بلند و تم های متنوع دیگر انتخاب می شود. انتخاب تم تولد حتی اگر ساده نیز باشد به زیبایی جشن کمک زیادی می کند و با انتخاب تم و تزیینات زیبای آن به فرزند یا دیگر اعضای خانواده که برایش جشن گرفته اید، حس مهم بودن و مورد توجه واقع شدن می دهید.

 

تم تولد السا و آنا از جذاب ترین تم های تولد برای دختر خانم ها است، تم تولد السا و آنا می تواند برای کودکان، نوجوانان و جوانان نیز استفاده شود.

تم تولد السا و آنا را بیشتر بشناسیم

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با تم تولد السا و آنا بپردازيم. در صورتی که به دنبال برگزاری جشن تولد با تم تولد السا و آنا هستید و یا می خواهید در مورد تم تولد السا و آنا اطلاعاتی را بدست آورید و  خرید تم السا برای تولد را انجام دهید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

السا و آنا

انیمیشن یخ زده، یکی از مشهورترین انیمیشن های تاریخ است و از محبوب ترین انیمیشن ها در دنيا نیز به حساب می آید که با الهام گیری از رمان ملکه برفی ساخته شده است. این انیمیشن در مدت کوتاهی به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما تبدیل شد. انیمیشن یخ زده به سبب شخصیت های گوناگونی که دارد در بین کودکان و نوجوانان پسر و دختر از محبوبیت خاصی برخوردار است، دو تن از شخصیت های اصلی این انیمیشن السا و آنا هستند، السا و آنا با همدیگر خواهر هستند. السا خواهر بزرگتر آنا به سبب قدرت جادویی که دارد می تواند یخ و برف تولید کند، شخصیت السا در این انیمیشن  از محبوبیت خاصی  برخوردار است.  این دو خواهر که شاهزاده هستند در یک کاخ به نام ارندل زندگی می کنند.

 

تم تولد السا و آنا

همانطور که گفته شد انیمیشن یخ زده از انیمیشن های پرطرفدار و محبوب تاریخ است و نه تنها در بین کودکان و نوجوانان بلکه در بین بزرگسالان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است به طوری که در بسیاری از خانواده ها این انیمیشن را به صورت خانوادگی تماشا می کنند. دو شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی السا و آنا در بین دختر خانم های کودک و نوجوان بسیار محبوب است و به دلیل ویژگی های شخصیتی خاصی که دارند همواره در بازیهای کودکانه در نقش آنها، خود را می بینند و از این نقش خود لذت می برند در صورتی که کودک و حتی نوجوان شما به این دو شخصیت انیمیشنی علاقه دارند برای جشن تولد آنها، انتخاب تم تولد السا و آنا می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

تم تولد السا و آنا قطعا خاطرات خوب و به یاد ماندنی برای فرزند شما به ثبت خواهد رساند و شما نیز از انتخاب تم تولد آنا و السا، لذت خواهید برد و اثرات آن را در شادی فرزند دلبند خود و مهمانان مراسم مشاهده خواهید کرد.

 

خرید تم تولد السا و انا

در صورتی که فرزند دلبند شما به شخصیت های السا و آنا در انیمیشن یخ زده علاقه داشته باشد، توصیه ما این است که به هیچ عنوان در خرید تم تولد السا و آنا تعلل نکنید چرا که استفاده از تم تولد ملکه السا و انا قطعا خاطرات ماندگاری را برای فرزند شما رقم خواهد زد که برای همیشه در ذهن او ثبت خواهد شد. به دلیل محبوبیت بالای تم تولد السا و آنا ما فروش تم تولد السا و آنا را در سایت خود قرار داده ایم تا شما به راحتی و بدون هزینه اضافی بتوانید خرید تم السا برای جشن تولد را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید تم تولد دخترانه السا انا از سایت ما بسیار آسان است و شما می توانید پک تم تولد دخترانه السا و آنا و یا بخشی از اقلام تم تولد دخترانه ی السا و آنا را از سایت ما انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید، سپس در ادامه با تکمیل مشخصات خود می توانید با پرداخت هزینه تم جشن تولد السا، خرید خود را نهایی کنید، در کمترین زمان ممکن همکاران ما تم تولد السا و آنا خریداری شده را آماده کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید با تم تولد السا دخترانه جشن تولد فراموش نشدنی را رقم بزنید.

 

قیمت تم تولد السا و آنا

قیمت تم ملكه يخی قیمت تم تولد السا و آنا با توجه به ارزش بالایی که این تم تولد دارد بسیار منصفانه است و در واقع شما با پرداخت یک هزینه معقول یک تم لاکچری و زیبا برای تولد فرزند خود خواهید داشت که به طور حتم، رضایت مهمانان را نیز در پی خواهد داشت چرا که شخصیت السا و آنا در بین تمامی سن ها علاقمند و طرفدار دارد.

تم تولد السا قیمت ثابتی ندارد در واقع با توجه به این که چه نوع تم و چه تعداد اقلامی را انتخاب کنید، قیمت تم تولد السا و آنا متفاوت خواهد بود،  تم تولد السا انا ساده  و تم تولد السا صورتی در مقایسه با بسته کامل تم تولد و تم آبی و سفید رنگ قیمت متفاوتی دارند. همچنین در صورتی که شما مهمان زیادی داشته باشید و برای خرید تعداد زیادی از وسایل پذیرایی اقدام کنید، هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

 

تم تولد السا و آنا جدید

انیمیشن یخ زده اولین بار در سال ۲۰۱۳ اکران شد و سری دوم این انیمیشن نیز شش سال بعد یعنی  در سال ۲۰۱۹ اکران شد. تم تولد السا جدید و یا تم تولد دخترانه السا و انا جدید در واقع با بهره گیری از انیمیشن یخ زده سری دوم و شخصیت های آن ساخته شده است، تم تولد کامل السا  و همچنین  لوازم تم تولد السا به صورت اختصاصی از شخصیت های السا و آنا الگو گرفته شده است که تداعی گر فضای انیمیشن یخ زده ۲ و این دو شخصیت اصلی خواهد بود.

 

تم تولد السا ساده

تم تولد السا و آنا ساده در واقع تم تولد طرح السا است که از جزئیات بیشتری برخوردار نیست، در این تم تولد از ترکیب رنگ های آبی و سفید استفاده شده است و همچنین از تصاویر شخصیت های السا و آنا نیز در پس زمینه و یا بر روی تزیینات مختلف بهره گرفته شده است. در پذیرایی ها، شکلات، کاپ کیک و کیک تولد نیز از رنگ های اصلی این تیم یعنی  آبی و سفید استفاده شده است، در صورتی که می خواهید جشن تولد خودمانی داشته باشید و قصد ندارید مهمان های زیادی را دعوت کنید، تم تولد السا و انا ساده می تواند مناسب ترین گزینه برای فرزند شما که علاقه به این شخصیت های انیمیشنی دارد، باشد.

اقلام تم تولد پرنسس السا

تم های تولد السا و آنا به صورت کامل و همچنین اقلام تم تولد السا و آنا به صورت مجزا عرضه می شود که شما بر اساس نیاز خود می توانید تهیه کنید، اقلام تم السا آنا برای تولد شامل موارد ذیل هستند:

– بادکنک های هلیومی در رنگ های آبی و سفید

– استند السا و آنا

-وسایل پذیرایی تم تولد دختر السا شامل، کارد، چنگال، قاشق، بشقاب، پیش دستی، ظرف های پاپ کورن، لیوان و…

– ریسه تم تولد السا و آنا

– تاج و کلاه های تم تولد السا و آنا

-تزئینات پس زمینه، میز و کیک تم تولد السا و آنا

و…

 

کیک تولد تم السا و انا

کیک جشن تولد از اصلی ترین بخش های جشن تولد محسوب، می شود و در واقع تصور جشن تولد بدون‌ کیک تولد امکان‌ پذیر نیست. کیک تولدی که برای تم تولد السا و آنا انتخاب شده است باید از عناصر این تم تولد الهام  گرفته باشد. در تزیین این کیک باید از رنگ های آبی و سفید استفاده شود و همچنین در تزئینات آن استفاده از طرح های السا و آنا می تواند یک ایده خوب و جذاب باشد و حتی اگر شمع جشن تولد تصویری از السا و آنا داشته باشد می تواند بسیار عالی باشد. محل قرار گیری کیک تولد نیز باید مورد توجه باشد چرا که سایر عناصر و تزئینات تولد نیز در هماهنگی با کیک تولد قرار داده می شوند. میز کیک تولد نیز باید در تزئینات تولد مورد توجه باشد و می توان از یک پارچه آبی رنگ روشن برای رومیزی استفاده کرد، استفاده از ریسه های السا و آنا نیز می تواند برای جلوی میز تولد مناسب باشد.

 

پس زمینه تم تولد السا و انا

یکی از مهمترین قسمت هایی که در تزئینات جشن تولد باید مورد توجه قرار گیرد، پس زمینه جشن تولد است در صورتی که پس زمینه تم تولد به خوبی طراحی نشود عکس ها و فیلم های جشن تولد به خوبی نخواهد افتاد. در تم جشن تولد السا و آنا نیز باید پس زمینه مورد توجه باشد برای همین منظور می توان از بنرهای السا و آنا استفاده کنید، حتی می توانید از پرده های آبی رنگ نیز به عنوان پس زمینه استفاده کنید و بر روی پرده ها تصاویری از السا و آنا و یا دیگر کاراکتر های انیمیشن یخ زده نصب کنید. ریسه ها نیز از جمله مواردی است که می توان از آنها در تزئین پس زمینه تم تولد السا و آنا استفاده کرد. استفاده از بادکنک های آبی رنگ و سفید رنگ نیز می تواند در پس زمینه تولد مورد توجه باشد. استفاده از استندهای کوچک و بزرگ در تم جشن تولد السا و آنا را نیز نباید فراموش کنید.

 

تم تولد السا آنا برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از سوالاتی که در مورد تم تولد السا و آنا پرسیده می شود این است که این تم جشن تولد برای چه کسانی و چه بازه سنی مناسب است؟ این تم با توجه به این که از دو شخصیت دختر انیمیشن یخ زده در آن استفاده می شود، مخصوص دختر خانم ها است البته تم هایی که برگرفته از انیمیشن یخ زده هستند برای آقا پسرها نیز وجود دارد، منتها این تیم ویژه دختر خانم ها طراحی شده است. در مورد بازه سنی مناسب برای این تم تولد نمی توان نظر قطعی داد چرا که بسیاری از کودکان می توانند از انواع مختلف این تم استفاده کنند علاوه بر این برخی از دختر خانم های نوجوان و جوان نیز بسیار علاقمند هستند که حتی برای یکبار هم که شده باشد این تم جذاب را در جشن تولد خود مورد استفاده قرار دهند لذا نمی توان برای استفاده از آن محدودیت خاصی را قائل شد.

تم تولد دخترانه السا آنا تمی شگفت انگیز

در بین تمام تم های مخصوص دخترانه که برای تولد وجود دارد، تم تولد آنا و السا یکی از شگفت انگیز ترین تم های تولد محسوب می شود چرا که هم از طرح ها و هم رنگ های جذاب و شگفت انگیزی برخوردار است و در صورتی که چیدمان و تزیین ها به خوبی انجام شود، خاطرات ماندگاری در تولد، در فیلم ها و تصاویر ثبت خواهد شد. از آنجا که دختر خانم شما علاقمند به این شخصیت انیمیشنی است، یک تولد شگفت انگیز را تجربه خواهد کرد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: